JAG ÄR MER ÄN DÖD.

Kanske överdrev lite med träningen idag, hahahaha inte så lite heller. Började med att gå ut och gå 1h 30 minuter, sen kom jag hem och skulle göra ARMHÄVNINGARNA, som alla gilla på facebook tack till alla 19 som gillade det!

"Jag gör 10 armhävningar för varje person som gillar detta.

Sätt in det här på din status om du vågar."




Så det blev ju 10x19= 190. Jag är ÄRLIG och ljuger inte jag gjorde alla 190 jävla armhävningar! ( dock inte på RAD)
100 situps, 100 rygglyft, 30 knäböj (hatar knäböj!) Sen efter någon timme efter de gick jag till Fjärran höjder, cyklade 30 minuter på spinningcykeln, sen sprang jag 30 minuter. Sen blev det styrketräning 30 minuter och stretchade säkert i 30 minuter. Snacka vig man blir efter riktig träning innan! Satt i spagat utan problem!

Sen kom mamma och vi simmade efter mitt idiotpass i 1h och 15 minuter. Nu sitter jag här och kan knappt resa mig upp ur stolen, har LITE träningsvärk..Imorgon ska jag dansa som EN TOOK. Ska vara helt klar med mina program imorgon, mitt mål iaf okej halva iaf. :D


Kommentarer
Postat av: natta

VEEEET! detta suger. jag vill också träna som en tok! träna åt mig meeed duktiga du!

2011-01-04 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0