-2 kg.

Här har ni tjejen som tränar hårt just nu! Idag har jag gymmat i 45 minuter och sprungit i 30 minuter, sen blev det 30 längder i simhallen också. Så det känns braaaaa, man får så mycket energi. Dock är det lite minus på kvällen sådär eftersom man är så himla pigg. Imorgon ska jag upp och simma med mamma kl 6.30 lagomt tidigt på morgonen, men då har man ju gjort sin träning. Fast det blir nog lite gym på kvällen också, känns skit bra för knäet också nu när jag lyfter lite vikter.

Sen idag, så har man ju gått ner 2kg på en vecka, det känns ju ganska BRA! Mitt mål är fan inte omöjligt till sommaren, så jävla kul att man äntligen har tagit sig i kragen och tränat och käkat bra och på rätt tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0