Myskväll.

Igår var vi på Texas Longhorn ett helt gäng på 10 pers för att fira Jessica som blev hela 21 år, riktigt mysigt ställe och GOD MAT. Även om nyttighets människan tog en chicken cescar sallad och en ramlös. Men om man inte är nyttig ute då blir man inte de hemma heller. Men jävligt dyrsallad 145 kr! Men de var fan värt de!
Efter en lång kväll på Texas Longhorn, fick jag skjuts hem och vem hittar jag i min lägenhet. JO, min kära mor som hade tråkigt hemma för att pappa jobbade. Alltså min lägenhet var så JÄVLA REN, som den inte brukar vara, haha. Hon hade tvättat 4 maskiner tvätt, you name it. Jag tänkte först, men VA FAN. Kan jag få göra någonting själv..Hon bara men du lät så ledsen i telefon när du ringde sist. Jag bara nääe,  jag var trött. Men det är man om man ringer mig 9.00 på morgonen när jag är LEDIG!
BTW, alltså melodifestivalen är ju ett skämt, alla som jag ville ska gå vidare åkte ut. PRECIS ALLA. dåligt alltså, iförsig ringde jag inte o rösta så får väl skylla mig själv :D


Gott till melodifestivalen!


nyttigt är fan godare än onyttigt! :D
mums :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0