Jag är så utvilad.

Var uppe till typ 6 på morgonen.. bra där, men det var längesen jag sov så skönt. Bomhus har något speciellt i luften ;) Vaknade typ vid 15.00 tiden.. mindre bra. Men nu ska jag plugga och jag känner ingen press.. Eller jo lite, men skönt att vara klar i huvudet istället för helt mosad som alla andra dagar. Imon är mitt liv helt fucked up. Börjar 8.30 och går till 16.00 och ska jobba 16.30-21.00 Hur ska jag hinna plugga där då hade jag tänkt..? Vi har föreläsning mellan 8.30-10.00 så då tänkte jag faktiskt sitta och plugga på provet på föresläning, bra planering där. Eller så skiter jag i föreläsningen i huvudtaget och bara öser på med information i bibloteket innan vi har labben. För om man missar en labb är man typ körd.. Då kmr mitt liv krascha haha, för har inte tid att åka in någon annan dag och göra skiten. Så drygt! bara för en liten jävla skitlabb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0