Danstävling i Västerås.

Det var första gången i Silver klass 16+ och mitt mål var att gå in och göra mitt program. Ja de lyckades så där, men tanke på att jag inte gjort mitt program i huvudtaget, haha. Men jag gick vidare och ALLA dommarna ville ha med mig till nästa omgång, 3 kryss katjing!  så SJUKT NÖJD. Kom 19 av 37 första gången i en ny klass, så jag är faktiskt nöjd! Slog 18 pers ;)


Sen gick min kära vän Nathalie och tog en delade sjätte plats och försvann från min klass! TACK och GRATTIS :D


Paren börjad och vi ställde oss längst bak och dansen såg riktigt bra ut! Kanske lägger ut en film om ni har tur ! Men alla andra paren stod längst fram lika så dommarna, så ja. Vi syndes ju inte! Vi gick inte vidare så vi var riktigt besvikna faktiskt, för vi har tränat så sjukt mkt! Men nu ska vi ha privatlektion med JOHANNA! VISBY NÄSTA! då är det revansch! (stavning?)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tyckte att ni skulle gå vidare ungefär SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket. Men i visby ska ni kötta som satan!

2011-03-27 @ 18:18:58
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0