dans, dans, dans.

Det är typ som kretsar runt mitt liv just nu och JAG ÄLSKAR DET. Nu har jag kommit fram till att jag ska göra mitt singelprogram som jag hade. JAG får helt enkelt lära mig båda verisionerna av singeln respektive paren, haha. :D
Det kommer vara jobbigt att möta ackesfolk, speciellt nathalie! Så nu tkr jag hon kan gå upp i Guld så jag slipper henne, haha :D Men nu är man tillbaka på ruta ett igen, noll förvätningar på tävlingen i hallstahammer i Singel Hiphop, jag ska bara gå ut och köra, sen får de gå som det går och jag kommer att vara nöjd! Men paren.. vill jag att den ska gå bra, men måttot är "HA INGA KRAV MEN VI SKA FAN" skämtosido, haha :D Jag vill att de ska gå bra i paren, har inte blivit så många tävlingar, men vi har fan tränat som AS på paren. Fast det är mycket kvar också..^^ 

Åh, måste ju erkänna att våran par har aldrig vart så rolig och dansa som vi har gjort den nu. Utmaning kan jag bara säga. Vi hade ju Linnea som hjälpte oss att clena oss igår, det var faktiskt grymt! Coachen ;) Sen dansar ju med världens bästa Nathalie också och det gör ju bara saken positivt :D


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag älskar att se er dansa, ni har sådan skön utstrålning som gör att man känner att man bara vill dansa med! :D

2011-03-05 @ 13:55:37
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0