6.00

Gick upp 6.00 varför? Har haft riktigt borring, haha. Och jag har vart så trött så mina ögon gick i kors när jag skulle plugga till tentan som är IMORGON. Fan vad jag är körd, alltså nu är jag verkligen körd! Kommer få göra om den granaterat! FAN. Varför tog åt mig så mkt denna vecka och förra veckan. Bara mig själv att skylla. Min kropp mår för övrigt bra, förutom att den har fått för lite sömn. Min hjärna är mosad med information, mitt onda knä mår faktiskt helt okej.
För er som vill veta så har vi gjort om våra parkläder också, STORA förändringar måste jag medge, hehe. Eller inte, men de kommer att hjälpa. TACK FÖR TIPSET! :D

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SVAR: hihi okej vad kul att du är med å tävlar! :D

2011-03-24 @ 15:54:19
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0