Tobbe 22 år.

Igår blev det parthey med folket, vi började i bomhuslokalen, där det spårade ganska hårt. Efter ett antal pyramider slängde vi in ett gäng i bilen och drog oss till Heartbreak. Där jag tappade bort precis ALLT. leg, bankomatkort, väskan bilnycklarna you name it. Inte allt på samma gång utan några saker i taget... ja, jag var lite full igår. Men jag fick tillbaka allt, de ni ganska bra jobbat det också! ;) Avsluta kvällen med att käka donken med Nathalie och Daniel. Och jag fick min mat GRATIS. inte illa ;)

Får inte glömma att vi träffa OLLE på krogen! Såg även Jay fast jag trodde inte att det var han först, haha. Sen såg vi bondesökerfru Amanda när vi dansade! :D

Födelsedagsbarnet var lycklig ;)

 

Stekarna! xD

 

Fia och Hannah, söta tjejer :)



IDOL-OLLE! :D



När man inte har eget långt hår lånar man kompisens ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0