HAHAHAHA!

Bara för jag har hittat världens roligaste filmer på mina tjejer, HAHA. Ingen fattar om ni inte var där, men ändå så jävla kul :D




Här är min kära vän Narr, som ser ut som en köttbulle elr ;)?

 

 

Elin, kör hissen ! :D

 

 

 

Alltså den här filmen är egentligen roligast, för vi kör ett spel! Och mathilda ska svära varje gång hon säger något, de roliga är att det låter så fel när Mathilda säger det. För hon svär aldrig. ( du vet en ängel som aldrig gör något dumt ;)

 

 

 

Som ni ser gör vi charader och årets sämsta gissning går till Narr! Och myrslok som

vi hade kört hela kvällen. Alltså jag dör! xD


Kommentarer
Postat av: natta

HAHAHAHHAHA guud vad längesen! va roooligt! :D lite halft störda är vi ju ;)

2011-01-07 @ 07:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0