Fyllechaffis hej.

OMG precis kommit hem från en väldigt spännande kväll, jadu.. Vet inte ens vart jag ska börja, HAHA. Ska berätta en hel del för mina girls alltså, oj oj oj. Man måste ha lite äventyr i livet eller? Kanske inte så här mkt. Elin Henriksson det finns faktiskt gränser! Care face ;)

I alla fall precis när jag kom innan för dörren ringde en väldigt glad och kanske lite för full Narr. Hängde inte riktigt med i hennes samtal där, det var först jag är på toan och du en person till i bilen. Tror hon har fått svenskan från mig ;) Sen bara vi slänger in henne i bak och det finns shottar i baren. Man bara QUE? sen bara alltså puss puss på dig ERRE, vi kör hårt i Stockholm, Fuerteventura Style! ( Tänkte, du kmr vara riktigt bakis på bussen imon, HÖHÖ. ska dryga som FAEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0