DÖD åt allt som heter plugg.

Jag vet.. sitter och skriver blogg istället för att plugga. Duktigt ELIN. Jag borde ha någon som tjatar på mig att plugga, iförsig så är mamma ganska tjatig. Fast hon är snarrare jobbig! Sitter här och tycker synd om mig själv för att jag måste plugga. Går faktiskt inte så bra.. Har pratat med Anderas syster i telefon ( som för övrigt ett smartsnille ) om saker jag inte förstod. Klarade ut några i alla fall och fick någon sida som gjorde mig snarrare dummare än smart.

Fattar inte hade ställt klockan 9.00 och vaknar 12.00 blir ganska less på sig själv då alltså!  Fast Fia gjorde likadant, men förstår inte jag borde ju ha vaknat av klockan? Kommer inte ens ihåg att jag stängde av den. Måste ha vart förbannat trött, för hade jätte svårt att sova igår. Kolla sista gången på klockan 5.00, jag bara SOV FÖR FAN. men ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0