Damp kanske?

Gud vilken dag, fysik och kemi.. ALLTSÅ trött som en "jävla-mongo-påse" fick skrattanfall åt när vi pratade om kol? Det säger ju vad min nivå låg ngnstans. Sen skulle vi bara läsa lite till imorgon som vi fick reda på att vi skulle läsa 6 kapitel, snäll_kille_40. Förövrigt så måste har jag fått den underbara veckan och mitt humör är en bergodalbana.

Som exempelvis så fick jag allvarliga störda fel idag när jag skulle över övergångstället. Hade CP-bråttom för jag vägra betala parkeringsfjongen. Eller snarrare hade inga mynt. Så sprang till banken och skulle skälla lite VARFÖR INTE MINA PENGAR HADE KOMMIT IN. så hade det självklart förtsöver de minutarna jag satt där och vänta på att det skulle bli min tur. I alla fall halvsprang till kvarnparken där jag hade parkerat utan att betala, bad me. Så skulle jag gå över övergångstället och en bil kör 2000000 km/h och alla vi som stod där blev blöta hundar. Så stannade bilen en bit bort och han skulle be om ursäkt. Dampet själv gick dit och tog upp slask från marken och slängde in i bilen..Snacka om att tanterna med käpparna skratta. Hade kanske lite lite lite kortstubin där.. Nu så här i efterhand så insåg jag att det var lite galet kanske. Men jävligt KUL, gubben i bilen blev skitförbannad HAHAHAHA!!


FUCK OFF GUBBJÄVEL!


Kommentarer
Postat av: hannah

hahahahahaha elin för fan! hahahahahaha..

2011-01-24 @ 17:08:28
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: nnatta

hahahahahaha elin du är en sjuk jävel :D men därför gillar jag dig ;D HELT RÄTT gjort!!

2011-01-24 @ 18:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0