Vilken kväll.

Igår var jag på arbetsintervju och jag fick JOBBET, hur grym är man inte liksom! Ska börja på måndag halv fem skulle egentligen på söndag men blev ändrad dag. Fett bra timlön har man också, 140 kr i timmen! helt okej! Ska jobba 10-15 timmar i veckan sen till sommaren har jag heltidsjobb. Slipper man tänka på sommarjobb, hur skönt som helst!
Sen fick man finbesök på kvällen, där vi kollade på dumma mig, alltså älskar den filmen! Har säkert kollat på den 30 ggr och då överdriver jag inte antalet, haha. Den är så klockren!
Hittade tjejen som är rösten till Agnes, så jävla bäst röst!

Bästa delarna i filmen! :D

Kommentarer
Postat av: natta

äh skitsnack, snygg jue! ;D

2011-02-06 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0