sjuk.

hatar att vara sjuk, haft migrän hela dagen och endast druckit vatten med tanke på att man har spytt 24/7. Det var längesen jag hade sån här migrän, men nu är det bättre för jag har fått i mig ett ex antal pronaxentabletter.  Hade feber på 39,5 igår efter jobbet, men nu är jag nere i 38,3. Tänk att mammas magiska piller hjälper, har för någon timme sen vaknat, har legat på toaletter och sängen hela dagen, det suger.
Vi ska vara klar med dansen nu också på torsdag, har missat 2 träningar om jag inte går på den. Men har inte hunnit satt ihop mina program så får göra det i helgen när jag blir lite piggare. Har ju discon klar i alla fall, men ska lära mig den också, blää för att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0