Kul med Fysik o Kemi.

Sa ju för ett tag sen att det var roligt med Kemi. Det var en fet jävla stor lögn. Nu gråter jag nästan på de här pluggandet. Det är så jobbigt och ta tag i saker, tycker ni inte? Glömde mitt fysikhäfte i skolan.. så det är ju borta, men har kopierat hela 94 sidor av Fia i skolan inte okej någonstans.
Så tänkte lägga upp en plan för de två kommande dagarna då jag ska plugga till tentan och göra mina singelprogram. Plugga 30 min, dansa 30 min, plugga 30 min, dansa 30 min. Sen hur länge jag kommer orka med detta det är en annan sak. Har tenta på fredag och det kommer gå allt annat än bra, de kommer med nya saker 3 dagar innan provet tack för den äckel lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0