Jadu.

Mina lärare är så himla snälla mot mig. Det gav mig 7 stycken restuppgifter för att ha missat två lektioner, det är fan mer än vad vi gör på lektionerna. Less_tjej_90.
Idag har jag BARA 39,1 graders feber, känner mig fan sämre idag än igår och då hade jag 39,6 konstigt det där. Har så himla tråkigt, har säkert kollat på 100000 filmer och somnat till typ hälften, haha. Men på imorgon får jag komma ut till verkligenheten JIPPIE, får träffa människor för då smittar jag inte längre för då har jag ätit massa piller i flera dagar. Förövrigt vill jag att min hals ska ge upp att göra ont, har fått i mig 6 isglassar och 5 msk soppa på TRE JÄVLA DAGAR, snacka diet. Drömmer om mat, elr tacos. Sen läste jag att ngn precis hade vart på CHURCH STREET, har ju inte vart där på EVIGHETER. älska älska älska.
Just nu känner jag mig bara sällskapssjuk, prata med nathalie cplänge i telefonen igår. Hade så tråkigt, fast tror hon hade de också på bussen haha. Sen blev det avancerat när hon skulle laga mat samtigt som hon prata och jag hör ju som en kratta. Har ju cpont i öronen.
AJA FERRE I HELGEN ELR?
not.. jag känner mig som en hund, sällskapssjuk som satan just nu. Någon frivillig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0