Danstävling imorgon.

Har precis gjort mina program klara.. Mer behöve jag inte säga, ska åka iväg och träna på friträningen idag. Är inte ett dugg nervös inför morgondagen vilket känns skönt. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska ha för kläder på mig i varken disco eller hiphopen. Men det löser sig. Har absolut inga förväntingar på denna tävling i huvudtaget, för jag klanta till de och gjorde inte mina program i tid. Är ju inte okej att vara klar med dem idag och ska tävla imorgon? Blir lite less på mig själv. MEN HELT SERIÖST. Jag har faktiskt inte haft tid, har haft cp mycket i skolan med tenta, grupparbeten, enskilda och det jag har missat för jag har vart sjukt mitt upp i allt det här. Har inte fått tränat på 10 dagar det säger ganska mkt varför jag inte är klar med dem. Jag har faktiskt längtat efter den här tävlingen så blir det så här, man blir ganska besviken på sig själv. Man vill ju kunna program bra inför tävlingen.. Mitt självförtroende är fan in botten.BLÄÄ.
Helt galet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0