Första dagen i Sälen.

Vilken resa det var hit, satt i baksättet med Wiktor som blev åksjuk utan att säga något att han måde dålig. Hade spyor precis överallt, över min jacka, skor ja rubbet. Vi fick inte fram någon påse när vi satt i bilen så jag slängde ut hela skopåsen i bageluckan. Men då var det redan försent, får rysningar och mår illa bara jag tänker på de.

Sen när vi kom till stugan så käkade vi Tacos, så glömde vi annans ( bara william som vill ha de!) så tog vi Saaben och jag körde ju självklart fel.. Inte fan hittar jag i sälen, även fast jag har vart här 100 ggr. Körde åt helt fel hål. William skulle ju självklart skvallra om de, speciellt U-svängen jag gjorde mitt i vägen, HAHA.


För övrigt så har jag glömt kameran hemma, duktiga jag! men ska försöka låna kameran av min syster Linda och upptatera mig här uppefrån eller nerifrån.. skitsamma :D


Imorgon bär de av till backarna, men vi ska inte åka nå skidor, vi ska pulkarace. Kanske blir väggen med bobben, heheh den lutar ju bara 60 grader :>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0