Blond enda in i själen.

1. Sitter hemma vid datorn och söker på kurslitteratur, hittar en bok på bibloteket som finns i Andersberg.
2. Den blonda tjejen åker till Sätra, för de är ju nästan samma sak eller?
3. Går in i bibloteket och går fram till disken, inser att hon är i Sätra och inte Andersberg.
4. Hon känner sig extra korkad och går ut därifrån, halvspringer till bilen.
5. Åker hem till datorn, för den blonda tjejen hittar inte till Andersberg. ( HAHAHA!)
6. 1,5 km från hennes lägenhet ligger Andersbergs bibloteket. Tar bilen dit.
7. Kommer dit, går in tar boken som den blonda tjejen skulle ha.
8. Fixar biblotekskort, hon kan inte sitt mobilnummer som hon har haft i snart över 3 år.
9. Fipplar fram nummret som hon har lagt in på sin egen mobil.
10. Går ut från bibloteket med boken.


Nu skulle ju de flesta människor tänka, shit hon klarade av att låna en bok i bibloteket. Hur hög IQ behöver man egentligen ha för att låna en bok. Ganska hög tror jag.




11. Två coola utländska killar börjar ragga. HEEEJ BRUDEN.
12. Total ignore på dem, går fort till bilen.
13. Startar bilen och inser att hon har överlevt 20 minuter i Andersberg. (YEY)
14. Hon blir så lycklig att hon åker till Willys och handlar Cola Zero. ( tänk på kalorierna!)
15. Tänker precis starta bilen och inser att leget/körkortet är borta.
16. Åker tillbaka till Andersberg, kör vilse säkert i 5-10 minuter..Jag menar det är ju så mörkt där.(höhö )
17. Kliver ur bilen möts av de två coola killarna, åh är du redan tillbaka, saknade du oss så mycket.
18. Går förbi, ger Bitchblicken och in i bibloteket.
19. Möts av en skrattande biblotekskille som säger, är de den här du har glömt?*viftar med körkortet*
20. Tar Körkortet, sätter sig i bilen, åker hem.
Men nu till slutet av den blonda historien, tjejen lånade helt fel bok!!!!!!!!!!!


Behöver jag säga att jag är den blonda tjejen?


Ibland går det inte riktigt som man har tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ursäkta mig Elin! Är det något du har att säga till mig? :D jag säger ju att du är bloond :D

2011-04-11 @ 19:34:02
URL: http://moagranstrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahahaha, jag älskar din blogg Elin ! :D hahaha jag dör ! :D

2011-04-11 @ 22:38:47
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0