Andra dagen i fjällen.

Vaknade typ 7.00 på morgon.. ingen sovmorgon här inte, för familjen henriksson ska vara FÖRST i backen! Eller så är det ungarna som är uppe supertidigt. I alla fall bara jag och pappa som åkte skidor utför idag, de andra var lite.. Ja hur ska man säga, höhö ;) LATA eller hur var de, en spårad pokerkväll? :D


Som vanligt ska pappa lura ut en i de brantaste backarna, ju brantare desto bättre. Förra året var jag lite feg, men alltså i år, fullt ös medvetslös. Vi åkte säkert 40 åk och då överdriver jag inte! Så mycket åkte jag inte ens förra året på hela säsongen, haha. För då hade jag en " jag tänker inte åka skidor" period. Men åkte med värstingskidor GUD vilken skillnad, det ska gå fort. Gärna så man inte har någon kontroll och skaffar sig fetaste blåmärke på bene.. Vi lämnar de :D


Det ska börjas i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0