vilken jävla morgon.

Alltså OMFG!!! Någon med högre makter måste verkligen hata mig extremt ger mig ALL LYCKA ALLTSÅ. Nu ska jag berätta vad som har hänt..

1. Skulle gå upp 8, för att göra klart herbariumet med det latinska namnen. klockan ringer 10!! Det ska vara inne 12.00.

2. Sätter på stressmusik, för att hinna göra klart allt. När jag är väl klar hitttar jag inte USB-minnet.

3. Hittar USB-minnet.. Det hade kraschat..Men det funkade igår.

4. Ringer mamma och frågar om hon har ngt, men det hade hon inte.

5. Letar efter mitt Bankomatkort, hittar det verkligen inte vänder upp och ner på hela lägenheten.

6. Ringer mamma, kan jag få låna pengar. Ska åka upp till Sjukhuset där hon arbetar.

7. Kommer dit och hittar bankkortet i BILEN.

8. Åker och parkerar vid kvarnparken, inser att jag inte har tagit med plånboken, med både småpengar och körkort..

9. Chansa och sprang till Clas Ohlsson, innan jag hitta USB-minne, betalar USB-minnet. Går ut till bilen P-LISA står precis vid bilen.

10. Jag bara, ska precis åka så du behöver inte ge mig parkeringsböter. Hon bara, idag hade du tur, men det blir ingen nästa gång. ( HUR KAN MAN KALLA DENNA DAG TUR!)

11. Börjar leka med bankomatkortet samtidigt som jag stod vid rödlyset. LYCKAS, bryta av det mitt i tur, fråga mig inte hur. Jag brukar lyckas med det mest. Skulle kunna gå in ett tomt rum och ändå välta möbler, så att..

12. Åker hem i 190, för att föra över till USB-minnet.

13. Allt överfört, letat efter ett kuvert och slänger ner usb-minnet och skriver en snabb notering. Förutom att jag slängde ner det GAMLA usbminnet.. Inser det när jag hade klistrat igen det. GAAAH.

14. Ett väldigt agro-elin, fixade in det nya USB-minnet, åker till skolan. Parkerar nästintill springer till kansliet som stänger 12 och jag var där kvart i.

15. Kommer dit och det är låst................

16. Knackar på och ingen där..Så går jag ner sur som en mupp och så ser jag vår lärare och ger det rätt i handen. åker hem.

Och nu sitter jag här och undrar. HUR FAN LYCKAS MAN?

Kommentarer
Postat av: hannah

förlåt, men.. HAHAHAHA! du lyckas elin ;) haha..

2010-09-03 @ 12:24:46
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: Elina

På skopunkten, tack så mycket :D

2010-09-03 @ 14:08:29
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0