Tack ELIN!

Nu har jag precis fått hem första avsnittet av gossip girl s04, *TOKGILLA*

Ska göra ordning lite sallad till avsnittet men först ska jag till något ännu "roligare" till sjukgymnasten! får se vad karln säger den här gången. Kan det inte bara såga av benet hade varit skönt o bli av med det. Känner mig så himla begränsad hela tiden. Och gång på gång försöker jag "inte vara rädd" när jag göra vissa steg. ( nu pratar jag om dans ) Men jag känner hur det verkligen kmr göra ont när jag göra vissa grejer därför hoppar jag det. Speciellt Hopp det är jag livrädd för, är rädd för att hamna med det dåliga benet först och sen det andra, men vill inte landa med båda samtidigt heller. GAH. Så discon är bara kaos, gud inte okej träning igår...


sån tröja ska jag skaffa mig!


Kommentarer
Postat av: Idarkathrine

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 19:24:13
URL: http://idarkathrine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0