R.I.P mitt smink.

ÅÅH INTE IGEN!! Jag glömde min sminkväska på danstävlingen. Det är ju inte första gången det händer och säkert inte den sista.. Jag blir toooooooooooooooookig. Det roliga var ju att vi satt och snacka om den där gången i Bomhus när jag glömde den i busshållsplatsen, haha.

Det var så här.. Vi hade vart på danstävling och vi skulle skynda oss till den där festen i Bomhus. Det var jag, Nathalie och Hannah. Kommer ihåg att jag typ inte kände en käft, haha. Vi drack ganska mkt, kanske för mkt.. Så skulle vi dra till bussen för vi skulle till krogen. Vem tror du glömmer sminkväskan? Jo, jag. Jag sprang som en idiot tillbaka för att hämta den. För det var enbart make-up-store, smink. Mycket pengar med andra ord. När jag hade väskan sprang jag tillbaka till busshållsplatsen. Vi satt där bra länge och monga oss. Så hoppar vi på bussen, vem tror du glömmer sminkväskan i busshållsplatsen?..Haha.

Men ska ut och shoppa imorgon, då får det blir det väl lite smink också! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0