Pump up the Jam.

Idag har det pluggas utan dess like, shit har nog aldrig pluggat så här mkt o hela mitt liv. Lite stolt så där, dock mindre stolt till att jag inte har gjort det tidigare.. SKÄRPNING.

Haft dans med tävlingsgruppen idag också, det gick ju bajs. Alltså jag har inte haft tid att göra ett program, skulle ha gjort det i sommras när jag tänkte, men då var man ju halft handikappad. Nu har jag tävling i helgen och har kanske 6 åttor. Bra jobbat elin.. ska ha 16, tänker bara satsa på kanske 12 åttor. Så jag kan dom bra istället för att slänga ihop en massa, så får jag lägga till nästa tävling. Discon är jag helt klar med faktiskt, brukar alltid vara klar med den före allt annat, vet inte varför, borde göra tvärtom. För hiphopen tkr jag är svårare att göra. ! Sen blev jag lite suris idag, folk borde hitta egen inspiriation istället för ta andras.. Hm.

Stressa som en tok till Pump up the Jam som var riktigt grymt! Shit Martha är ju helt sinnesjukt bra, älskar att se henne dansa alltså!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Var det någon som hade tagit massa steg från dig ? :)

2010-09-21 @ 12:31:29
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gud vad drygt, ännu drygare när man hittat på stegen själv :/

2010-09-21 @ 16:17:54
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0