Lite träning sådär..

på kvällskvisten. Har vart ute och promenerat i 1h och 30 minuter, rensning av huvudet kan man säga. Har även kommit på lite gamla steg som jag hade inbankat långt inne till hiphop singeln. Känns som det är dags att göra den snart kanske.. hehe. Hoppas att vi får göra lite program imorgon på hiphopträningen, eftersom jag ändå inte ska vara med på uppvisningen så. Jag och Narr behöver verkligen det, haha.

Har även börjat stretcha lite varje kväll, har blivit så stel efter jag inte har fått träna på hela sommaren, så nu jävlar. Tänkte att jag skulle bli lite vig, det är ju alltid kul att vara det. Spagat åt båda hållerna till Jul hade jag tänkt. Men då gäller det verkligen att stretcha stretcha stretcha! Splitt kan ju slänga sig i väggen, haha det är ju fan omöjligt. Sen vet jag inte om det är så bra för knäet heller, eller så skyller jag på det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0