Jag är dålig.

på att upptatera min blogg..Men igår var jag hos syrran på morgon ( i åshammar ) sen var vi på Ikea och kikade jag och mamma. Därefter träffade jag Elin och vi var på stan och kikade lite i affärer och fikade. Hämta upp Nathalie senare och bärde av till stan och gjorde "hemlisar". Sen skulle vi träna par, men vi satt och gjorde nyckelringar med grejer på toys. HAHA. Min blev snyggast och nathalies blev ju lite.. mja. haha så mitt blir visningsobejekt men det kmr hon väl inte säga. Fattar inte hur du lyckas ;)

Därefter åkte vi till Sätra till Elin och mös med sötiskissarna. Haha shit Lovis är ju som en hund, så jävla coolt. Jessica och Fabian vilken pli ni måste ha med kissarna alltså :D


Jag har faktiskt en anledning till varför jag inte skriver så mkt i den här bloggen. För jag skriver på en annan blogg, fast den är lite mer.. Privat.  Älskar att bara skriva av mig, gjorde det förut i den här bloggen till en viss del. Men känner att en annan behövdes så har hållt på i ett tag där. Så..ja.


Kommentarer
Postat av: natta

min har ju typ pajat :( ska testa att spruta mera vatten på den.. men jag ska ändå ta din mohahaha :D

2010-09-05 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0