Helt död.

Insett att jag är lite lat, tog bilen till skolan, haha. Det tar såhär 2 minuter till skolan, haha. Men jag gjorde en Elin, ska gå upp 7, kmr upp 7.45 och ska börja 8.30, men jag överlevde ju det så. Lite trött bara, idag började Tekniken, haha Ellära, så jävla intressant. Och prata om Volt, ström, parallella och sammankopplad.. vad det nu hette. Så jäkla ointressant och jag kan nada, eller lite iaf.

Förövrigt så är jag inte van att sova så lite.. Håller på dör på morgonen och dessutom börjar jag bli SJUK! så jävla inte okej, har ont i halsen och är förskyld så knarkar ner mig i massa medcin för att inte bli för sjuk.. Varför blir man alltid sjuk när man sätter igång och tränar?!?!? Borde vara tvärtom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0