Helgen.

ja.. Då ska vi börja med danstävlingen, den gick bajs på alla sätt och vis. Behöver inte gå in på detaljer, men knäet fuckade och allt gick bara skit. Så den tävlingen vill jag lägga mig bakom mig nu, så!

Sen när man kom hem så hade grannarna gubbfest med högsta volym på gammal hårdrock. Lite less man blev, räckte med att man var supertrött efter tävlingen. Jag hade högst VOLYM på TV:N men jag hörde fortfarande inte vad det sa på TV:n då blir man ganska less. Ringde mamma och åkte över dit och fick världs historiens godaste varma mackor med kärftstjärtar, MUMA. Somnade på ca 10 sek efter filmen hade börjat, haha trevligt sällskap.

Sen på morgonen skulle jag vara barnvakt åt William och Wiktor och vi skulle ut på Järnvägsmuseumet, för pojkarna älskar tåg. HAHAHA skulle jag aldrig göra om just nu, dom sprang åt olika håll och jag skulle ha koll på dem. Shit alltså, vart ett träningspass. Så skulle Wiktor kika på en jävla lokdocka så var det hinder för att man inte skulle komma in dit, jag vände ryggen i 2 sekunder och då var han innanför och hade tog precis i handen på lokföraren och den låsnade.. Så kom det sån här visningsrunda precis då, jag typ rycker upp Wiktor och slänger dockans hand under ett säte.... ja, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0