Första dagen på praktiken!

Måste nog ha världens bästa praktikplats! Dock lite stressat, vi var två personal och 28 ungar.. Det går inte riktigt ihop, så jag fick betald praktik idag, 1000 kr är aldrig fel för en dag och rita prinsessor! De ni, dock blev jag riktigt mörbultad av badet, vem var det som fick se efter alla vildar som skulle bada då, oj oj. Inte lite blöt blev jag heller!

Hahahaha, så hade vi disneymusik på fullrulle idag. Alla blev lite impad av min kunskap på texter, jag är gryyyym på disney texter. Haha tur att jag har användning för den nån gång iaf ;) Har även gjort en teknik uppgift idag, känns grymt skönt att ha den gjord :)


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Ville bara säga hej hej :D.. läget?,ha det skoj :)..

2010-09-28 @ 11:52:45
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0