Dansövernattningen.

Var helt klar lyckad, det borde vi göra fler ggr och av ngn konstig anledning så hade jag jätte mkt överenergi så det var helt sjukt. Jag åkte på natten hem och sov i sängen, det kändes bäst en att behöva stiga upp 10.00. haha jag sov till klockan 13.45, helt sjukt.! Fast brukar iförsig sova borta hela dagar..

Har även hunnit med att dansa poledance, det var spännande. Men det var nog inte min grej, haha. Det var cpjobbig uppvärmning helt stört man skulle ha vart cirkusvig om jag säger så ;)  är inte riktigt där än :D
Så var ju självaste Gävle Dagblad där också, så jävla drygt. Kunde man inte ha fått testa första gången själv :O



Ungefär så här såg det ut när vi dansade,

visst då? ;)


Kommentarer
Postat av: natta

OHJAA! på den nivån ligger vi ;)

2010-09-19 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0