Vad har hänt?

Vi tränar stenhårt på friträningarna, det brukar vi inte göra haha. Jag och Narr körde styrkan och sen hade vi streching övningar som vi fick lära oss på Bumpy feets träningen. Sen töjde vi Linnea också haha, vi halft döda varandra igår med andra ord. Och jag fick så jävla ont i arsele, shit alltså vet inte vad vi gjorde. Sen hoppade vi både splitt hopp och spagat hopp blev ett och annat attitydhopp, vad hände?

Sen körde vi paren och singel någon gång, sen drog jag och narr till Fjärran höjder, där vi simma, bubbla och basta riktigt skön avslutning. Tacos och filmkväll stod sedan på schemat, riktigt bra dag med andra ord. Nu har vi bestämt oss att vi ska åka och simma efter varje torsdag kväll, är vi inte lite duktiga?

Idag fick jag sluta tidigare från VFU:n för det var så många vikarier, det vill man ju inte tacka nej till! Så det blir stan med Narr, ska köpa nya knäskydd, för en slarvpelle som sitter här har ju tappat bort de.. 1599kr åt skogen, förlåt mamma ._. tänker dock inte berätta nå, haha :D

Sen blir det myskväll och ladda IDOL hemma hos Hannah och massa god mat! Sen ladda lite danstävling till imorgon, för imorgon GÄLLER DET! TAGGA TJEJER!


Ännu en till film från Söderhamn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0