suris.

Näe nu blir jag bannemig SUR! Förutom att dagen på praktiken var jobbig med tanke på att jag gick dit med 38,5 graders feber och fick ha en Vikarie i hälarna. Konstigt jag fick ta hand om en vikare som tjänar pengar och jag går gratis och får hjälpa henne 24/7. Och hon kunde knappt nå svenska alls? man bara HALLÅ?! Hon kunde inte prata med barnen och barnen förstod henne inte heller. Så jag fick använda min engelska......haha. Säkert därför jag fick "hjälpa" henne för ingen annan våga sig på att prata engelska. Jag har inget emot invandrare på något vis.. Men jag förstår inte hur någon kan arbeta på vikariepolen som ska vara bland barn och inte kan tala svenska. Barnen kan ju knappast engelska.


Imorgon är det tävling och feber har gått ner till 38,1.. blir lite bättre iaf, men man är ju helt sjukt slö i kroppen. Så ska man försöka komma ihåg programet som jag ska ha imorgon, haha. Feber + komma ihåg program. Ingen bra kombo enligt mig. Men.. Jag får gör det bästa av situationen. Ska ju sedan på Hannahs 20 år kalas också i en lokal i Bomhus. FAN jag vill VARA FRISK FRISK FRISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0