Rikstävling i Street.

Dagen innan låg jag med 38,5 graders feber. Jag som var så himla taggad på att tävla. Med lite koffeinalvedon gjorde det faktiskt sussen! Blev piggare till dagen efter, men halsen och förskyld som en gnu gjorde inte saken bättre! I alla fall, var faktiskt riktigt taggad inför tävlingen även fast jag inte var på topp, för jag kunde programet ganska bra och jag gjorde det på tävlingen WIHO, kanske inte i rätt ordning men va fan ;)

Kan ju inte förväntas allt. I alla fall. Var inte först ut! Nog första gången i världshistorien, brukar alltid vara första eller andra ut på dansgolvet.  Tänkte när jag gick av dansgolvet, jag gjorde hela dansen utan att göra fel, 1poäng till mig. Det var mitt mål med tävlingen, göra programet utan att göra fel, som jag har en tendes att göra. OCH JAG GICK VIDARE, LYCKA. Dansade Normal och sen Normal igen. Efter den gången kände jag verkligen, japp nu åker jag ut. För jag improvicerade hela skiten och gjorde halva dansen. Och nu skulle 25 stycken bli hälften, blev ännu mindre det blev 12 kvar. och JAG gick VIDARE. Innan resultatet lekte jag med vatten flaskan och fastnade i läppen så jag börja blöda, haha och det ville inet sluta innan jag skulle inte på dansgolvet.!! Men jag gick ju vidare! och blev riktigt glad och taggad, och denna gång fick jag världs historiens sämsta låt, gick ju inte ens att dansa till?! Men jag kunde fortfarande få prick även om jag inte gick vidare. Men det fick jag ju så klart inte! Hade en placering ifrån, hur många gånger har inte det hänt då. DIE. Men.. Jag hade ju i alla fall nya tävlingskläder, riktigt nice faktiskt ;)

Men måste erkänna att tävlingen var bäst i alla fall. Stämningen och hemvägen, shit längesen man skrattade så mycket. Hur ska man någonsin kunna sluta att tävlingdansa och dansa med detta gäng?

Filmer kmr senare när jag har laddat upp dom!


Jag verkar inte fatta grejen på bilden här, haha xD

 



Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha ditt huvud :D Roligast är ju att vi stog framför spegeln men ändå gör du ngt helt annat :D

2010-10-17 @ 18:43:14
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Elin

haha jag vet xD Jag han säkert inte ändra mig innan kortet blev taget :D

2010-10-17 @ 20:34:41
URL: http://pinglisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0