Helt fucked up.

Snacka om att allting bara kan totalvända. Nu när allting känns att det går bra i alla fall i plugget. Varför är det så? När något går bra så ska något annat gå sämre. Varför kan inte allt bara gå BRA. Mamma har vart här och fått mig på fötter igen, allting bara brast och jag har haft det på känns länge. Men ja, nu orkade jag inte längre. Snacka om broken heart..Enda som är drygt med mamma är att hon blir så orolig HELA tiden.

Jag är rädd att glömma, är rädd för att gå vidare. Men nu står jag här och har två olika vägar att gå, hur ska jag någonsin kunna veta vilken som är rätt. Jag vill ha hjälp att ta det första steget i rätt riktning. Men hur ska man kunna veta vilken som är rätt när man inte vet vad man vill. Du gör mig förvirrad och osäker..

Kommentarer
Postat av: hannah

<3

2010-10-14 @ 16:30:27
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0