Skolan.

Vaknade självmant 5.30 hur normalt är de? Börjar precis då i vanliga fall på VFU-platsen men nu är den perioden slut tyvärr. Shit vad jag saknar den redan, älskar verkligen att vara där. Fick skit bra betyd därifrån och avskedpresent och tårta och allt. Värsta tillställningen när jag skulle sluta, sorgligt med sant. Biopresentkort är inte helt fel, inte godis för den delen heller. Dock gav jag bort de till alla barnen där, snäll som man är!

Och nu börjar helvetes veckorna med redovisningar, hur ska det här sluta.. Blev lycklig för en sekund sen när jag såg kommentaren på mitt teknikarbete, Jag vet hur man skriver fångande intevjuer jag, de ni ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0