Så här känner jag.

Jag känner mig Evil idag, eller har gjort de enda sen i helgen. Undra om de skulle funka att göra en docka sen sätta lite nålar till någon som man hatar? Jag kan faktiskt säga att jag hatar den personen, har aldrig älskat den. Den blicken alltså, haha. Det var skrattretande. Konstigt att man lägger massa energi på att vara förbannad på en person, men de som "den personen" har jag gjort är ganska oförlåtligt. Iförsig så är de inte bara "den personen", de var ju tyvärr än annan också.. ÅH DIE. Det har gått alldeles för lång tid, kanske 1 - 1,5 årsen. Men ändå.. Men har inte sett henne förrän nu..
IH..vad sur jag är..

 


Kommentarer
Postat av: hannah

men erre! vad är det nurå? vem snacker du om?

2010-11-22 @ 17:12:04
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: natta

EVIL fucking lady. tror jag fattar vem du menar! testa att sätt upp en bild på henne på en piltavla och kasta pilarna håårt rätt i nyllet! sen lägger du inte mer energi på den idioten.

2010-11-22 @ 19:55:47
Postat av: Angelica

hehe tack :)

2010-11-22 @ 21:14:29
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0