Här var det dött.

Alltså skrivandet går ju sådär i bloggen alltså, haha.

Har haft lång ledigt nu, skööönt. Det var myskväll i fredags, som blev suparkväll typ.. Drack dock inte mkt, träffade Hannah skiiiiiiiiit söta kattunge. Lite sugen på att skaffa katt, dock blir det mkt jobb. Dessutom ska jag flytta hem snart så då får jag ju katt på heltid ;) Ska faktiskt bli skönt att flytta hem ett tag, de behövs verkligen nu. Trivs inte alls i lägenheten, har ju åkt hem flera ggr för jag inte kan sova här så.. Känns som de enda rätta just nu. Behöver inte ta massa studielån heller så! Den sista april flyttar jag hem! Ska faktiskt bli skönt till viss grad, kommer väl antligen vara jobbigt också.. Men nu har körkort och bil så det är ju superlätt att ta sig överallt, dessutom FÅR JAG BENSINEN och BILEN betalad av dady!  ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Nemän, det visste jag inte! Vad tråkigt att du inte trivdes :(

2010-11-16 @ 13:09:55
URL: http://elinjohanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0