Thilda 20 år!

Grattis vännen, you are the best! <3
Vi anlände till Thilda vid 18.00 tiden där vi käkade massa gott, kycklingfile och chokladen till efterrätt, MUMA. Thilda kan det där med mat. Till skillnad från mig själv som har lagt ner allt med mat att göra. Nu är det till och med jobbigt att öppna micron och ställa in en fryslåda, illa. I know. Vi satt och själv klart och kikade på första filmen av Sex and The City eftersom vi skulle gå på tvåan idag!! Men vi pratade mest bort hela filmen, det var så längesen vi hade träffades allihopa ( Thilda, Yes och Elin ).

I alla fall, Thilda parkerade längst bort från SF bion. Tjejen med kryckorna fick kämpa! Eftersom jag är ett sego så hade vi lite bråttom och så träffade vi massa folk på vägen. Men vi hann i alla fall och vi hade nog bästa platserna ever, högst upp i mitten! Enda som var jobbigt var att jag fick hoppa på kryckor dit upp! Men det gick bra som tur var! Men alltså nu vill jag fan elda upp dem DIRR, har skavsår i händerna. Eller ännu bättre skära av mig benet och byta till ett nytt skulle vara ännu bättre!

Men filmen, den var BÄST. Så jävla klockren och rolig! Det var längesen jag skrattade så mycket! Toppen kväll verkligen.

Sex and The City 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0