Terror på Elm Street

Biodag igen med Tildisen. Vi åkte moppe dit, hur längesen var det inte man åkte moppe? Jag dog, flera ggr om när vi åkte. Trodde jag skulle ramla av, vilket jag säkerligen inte skulle göra. haha. Hon har väl blåmärken över hela kroppen, verklig blåhållde henne. Skrek typ hela vägen in till stan, sakta ner akta. WAAH.. Okej, jag tycker inte om när det går fort, är LITE chicken där då. När hon åkte 20km/h så tyckte jag det var läskigt, vad har hänt med mig? Kanske inte kan åka saktare, kan man ju lika gärna gå..Men i alla fall.

Terror på Elm Street, är en skräckfilm. Och JA, det var verkligen en skräckfilm. Man kunde inte äta popcorn eller dricka läskig, för man hade fullt schkå att hålla för öronen och tjuvkika mellan fingrarna. De bakom oss satt och skratta åt oss ganska mycket. haha vi hoppade till nog i varende sekund, skämtar inte. Har nog aldrig hopppat till så mycket till en film som denna. Den var helt fucking-freak-läskig. Skulle aldrig se om den igen om jag fick chansen, haha. Jo kanske med tjejerna så dom blir skrämda, haha :D För andra gången kmr jag ju inte alls bli skrämd (a) med tanke på att man typ såg halva filmen xD

Hur illa är det när man knappt vågar ta upp läsken eller popcorna på golvet. hahahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0