Jag ger upp.

Nu pallar jag inte längre, fan dra åt helvete..Jag kan flytta själv, kan köra min grejer själv.. Blir så jävla less. Det går fan inte en enda dag. Du är så jävla otrolig..Ibland funderar jag om vi verkligen är släkt.. Kommentaren: du ringde bara mig för att du skulle få skjuts från Bomhus?! Jag stod vid busshållsplatsen först, men sen kom jag på, eftersom vi skulle fixa med lägenheten och du skulle ju ändå åker förbi där så tänkte jag att du kunde hämta upp mig. Men det var ju tydligen alldeles för jobbigt. Och jag råkade nämna att jag skulle vilja gå och klippa mig, waah har du pengar till de och blabla.. När fan blev det dina jävla pengar och ditt problem?! Måste du göra så här varje gång? Sen när vi börjar städa lägenheten så vill plocka mina grejer i sovrummet själv, men det första du gör är att gå dit. VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG! Förstår du svenska? Eller gör du allt för att jag ska bli skit förbannad och slänga ut dig varje jävla gång du kommer hit.?


Jag ger verkligen upp nu.Tycker du att det är så jävla roande att se din dotter gråta varje gång du stänger ytterdörren från lägenheten... Så behöver du aldrig mer komma hit och jag menar det verkligen den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0