Hurtfia is back.

Jag gick till skolan idag från Stigslund enda till Högskolan. Lite hurtig eller, men inte nog med det. Jag gick även tillbaka från skolan och till Stigslund också, 2h promenad check. Påvägen var jag äntligen smart och tog med kameran för att ta bilder på blommor, ska ju göra herbarium. Så då måste man antigen knäppa kort på dem eller torka dem. Låter som det är lättas att ta kort på dem, eller vad säger ni? Va fan 50 olika blommor, kunde dem inte krydda på med lite fler blommor. Sist när jag gick på promenad tog jag också med kameran men då var det ju bäcksvart ute, en smart tjej sitter här. Men lite bilder på de vackra blommorna de ska ni få :>












Någon som vet vad detta är för blomma? :O

Kommentarer
Postat av: hannah

heter inte den där blåklocka? :p om de är den sista. eller blandar jag ihop den med en liknande?

2010-05-10 @ 19:30:08
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: Elin.

näe, blåklocka är mkt större och är lite mer lila än blå ^^ :D

2010-05-10 @ 19:50:53
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

söt blogg! :D allt bra me dig? ;]

ställ en fråga till frågestunden kanske? :) skulle bli fett glad :D

2010-05-10 @ 21:37:56
URL: http://vaniline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0