Ambitiös elev eller?

Vi var ute på berg/stenjakt idag, det sög med tanke på att jag hoppade kring på kryckor. Han pratade bara massa goja stängde av väldigt fort, tyvärr. Varför ska han berätta massa annat när vi har prov på själv namnen, har prata om istiden, forntiden och vete gudarna allt. Höll på somna ståendes. Sen skulle det bestiga ett berg, ja kulle kanske då, haha. Då fick jag stanna kvar nere i en varm bil. Då pluggade jag fåglar och nu är jag ganska king in the castel på det alltså. Kan nog 70 fåglar på rakarm nu, hur grym är inte det?

Sen hade vi övningar i skolan om mineraler och bergarter, väldigt intressant..Kändes som man kunde stanna hemma och sova istället faktiskt. Därefter var det knoppis-dags. Knoppar på träd med andra ord, hon kommer väl ta dom svårast och som ser likadan ut. Varför gör alltid lärare det? Tar det allra svåraste sakerna med på provet, lika med fågelljuden hon kommer säkert ta de som låter nästan exat likadant.. Vid 14.00 slutade vi i alla fall, men stannade kvar i skolan till 16.50(?!!?). Och pluggade vidare på insekter, fåglar, knoppar, bergarter och mineraler. Snacka om ambitös tjej va? Så får man ett jävla sms av Nathalie, har precis köpt en luftmadrass och det är klarblå himmel och stek, man bara DÖÖÖÖÖÖÖÖ. Kom och plugga åt mig en stund så kan jag ligga och steka i turkiet, lite fusk i alla fall. Dock har jag bränt mig som SATAN, aldrig mer cancergrillen alltså.. Får hålla mig inne ett tag.


Kommentarer
Postat av: hannah

haha jag var tvungen att skriva o fråga när jag såg vad du skrivit på facebook! ;P men hon skrev att det var en exakt kopia av honom som var deras reseledare! hahaha..

2010-05-26 @ 17:50:42
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0