Trevlig HELG!

På fredagen, blev det massa dans i stora lass. Med tävlingsgruppen, synd att vi inte får träna mer program..Vi gör bara massa koregrafi hela tiden, visst det är ju också bra. Men känns som vi borde få göra program, för vi är ju ändå tävlingsgruppen. Kanske lite hjälp av tränare osv, dock har vi ju träningar på lördagar med friträning. Men det är ändå inte samma sak och definitivt inte samma diciplin, är mest flum.

Sen dagen därpå åkte vi och dansade en timme och tränade par innan vi drog till ALBORGEN. Så jävla kul, fast jag var ganska trött efter dansen. Man borde verkligen dra dit ett gäng och tävla mot varandra, massa lag. Skule vara så jävla kul. Sen han jag bara hem och fixa mig och sen drog vi och tog med oss mat till Lina där vi hade melodifestivalkväll och vi vet ju hur det gick. Har rätt som vanligt. höhö ;)

Sen drack vi en hel del och drog först till Solo eftersom ngn skrev upp oss, kommer inte ihåg vem. Men de sög ju totalt. Nu gör jag dålig reklam men va fan var det för musik?!

Så vi drog till HeartBreak istället och där var det kul som vanligt. Speciellt när de nästan skulle stänga, hahaha han var ju bäst på att dansa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0