Dagdrömmaren.

Hej jag heter elin och jag vet inte vad jag håller på med. Gick och la mig typ 6.00  på morgonen för jag är smart nog att ta koffienalvedon! Smart_tjej_90. Sen skulle jag upp vid elva tiden för att möta Pullan på stan för vi skulle fika och kika lite i affärer, det blev både lunch och fika, lyx! Imorgon blev jag även bjuden på att åka till lager 157 och få shoppa för 500 kr som födelsedagspresent! wiho, jag som inte har några kläder nästan (!)..Okej jag har ganska mkt kläder.. men jag får nog plats med lite till!

Åkte och övningskörde med Pappa. Jag är ju så jävla grym på att fickparkera är verkligen kung. Kanske ska söka till sverige sämsta bilförare så illa gick det att fickparkera. Iförsig hittade pappa säkert den MINSTA fickan i hela jävla världen, men du har ju en "liten" bil! Tjena ;)

Kom sedan hem med en vacker väldigt intressant bok på 163 sidor. Alltid lika roligt att komma hem och se böckerna ligga där och bara väntar på att bli lästa! Skärpning ELIN! You can do it! Sen var jag så inne och kika på filmerna från tävlingen så jag glömde bort FEMININ VIBE, kanske roligaste träningen på veckan! (förutom tävlingshiphopen).
Puckoelin, nu går jag och tröstäter med gurkskivor! Beach 2010 spökar i mitt huvud..


Kommentarer
Postat av: J

haha, de är lätt att fickparkera juh! ;D

2010-03-31 @ 23:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0