Blä.

Hade danstävling i Söderhamn igår. Vaknade med att ha jätte ont i halsen, kul liv. Äntligen när man ska få tävla..Det gick inte bra i någon av singlarna. Men i paren tog vi oss till Final vilket jag är riktigt nöjd med, med tanke på att vi gjorde om paren natten till tävlingen. Det är ju alltid så, om någonting går bra går ofta det andra sämre. Det var helt okej musik på tävlingen förutom första omgången i hiphopsingel, jag har aldrig hört låten?!
Haha, det var en jätte söt liten kille som kom fram till mig på tävlingen. Det var två stycken som stod och kollade på mig hela tiden. Tänkte va fan glor de på..Så kommer en av dom fram. DU, fan vilket coolt steg! Så försökte han göra lika, så jävla söt. haha.

När vi åkte hem från Söderhamn kände jag bara deppen i kroppen fast jag visste att vi skulle ut. Hade seriöst sprängade huvudvärk, men tog en alvedon så det blev bättre. Men kände mig inte peppade i huvudtaget när jag väl kom hem. Jag hade ingenting att ta på mig och hittade inte min plattång! Med ett jäkla tjatade så följde jag med ut i alla fall. Sen kom vi in på tävlingsdans när vi satt och prata..Du ska göra si och du ska göra så. Hålla takten, snurra rätt med armen, inte göra så. Det gick inte bra i singel alls, de var inte just det jag ville höra när man skulle ut. Man blev så jävla peppad..En människa kan ta en viss kritik, speciellt när man ligger i underläge.

Så jag bestämde mig för att åka hem när vi väl kom till stan och skulle ut. Och nu ska jag bråka med Hemtentan som förövrigt går skit. Dessutom när man har vaknat upp med feber och en hals som skulle kunna mörda en just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad dansar du för dans ?

Hiphop? :P

2010-03-28 @ 19:41:05
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0