Parthey hos Elin.

På dagen var jag och Nathalie på Fjärran Höjder och solade hela dagen. Jag läste något kapitel hur New Moon. ( har blivit "twillight" nörd ) Måste bara berätta om kajan ( kråka som andra skulle säga, men är ju fågelnörd nu you know ;) Jag vet inte vad grejen är med fjärran höjder och fåglar, speciellt Nathalie lyckas med allt.

Det var några småtjejer som låg bredvid hos och så gick dem och bada. Då flockades de med fåglar på deras grejer. I för sig får det skylle sig själv när det har en öppen bullpåse mitt på filten, haha. I alla fall Nathalie skulle vara snälla och skrämma bort dem, men hon skrämde en fågel så den blev så rädd och sket på deras grejer. Så jävla kul, vi låtsades som ingenting. Men sen när dom kom så märkte dom inte att bullpåsen var uppäten och att väskan var full med fågelskit?! Jadu.

 På vägen hem ringde Elin och frågade om vi ville följa med ut, lite spontant sådär. Jag bangar inte, det gjorde inte Nathalie heller, 20 minuter innan systemet sprang vi och köpte lite spirre. Åkte hem och fixa mig och slängde i mig lite grillat innan jag for och hämta Nathalie i Bomhus och sen bar vi av till Elin i Sätra. Vår spontana ute kväll blev en fyllekväll och vi hade riktigt roligt med ölspel, pyramiden osv. Vi drog senare till Tant Grön och tog en Rosa Patern innan vi begav oss till Nivå där vi stannade till stängning och for hem och självdog i sängen. Förövrigt så har jag CP-ont i knäet idag med tanke på gårdagéns fylledans..
Lånade lite bilder av Elin Johansson ;>



jag.




wtf?




kärleksparet ;>



sexigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0