Narre 20 år!

Igår fyllde Nathalie (NARRE) 20 år ! Tänk vad stor hon har blivit, hela ett år ;) Vi hade riktigt kul igår, som alla vi tjejer brukar, ett härligt gäng det är vad vi är! Vi grillade, käka tårta, drack spirre, drack vin, drack cider, bål, ja säg vad vi inte drack! Vi gick sedan ut på krogen där vi dansade hela natten typ. Sen blev det donken med cheesburgare och däremellan ja.. Sen åkte jag hem och sov! Jag skulle kunna sova bort hela dagen fy fan vad dåligt jag mår idag, känns som jag har sprungit in i en betongväg. Dessutom kmr sötnosarna från Åshammar hit idag också så man blev ju väckt tidigt, EEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNA DET FINNS VÅFFLOR KLARA NU!!!!!!11

Tog väldigt lång tid innan jag börja käka mina våfflor idag, haha. Det blev lite mkt igår kanske, men det vare värt. Det blev en återställare med en glas vin och en iskall cider, bra barnvakt där!

P.S har fått bandage igen på knäet, mitt liv är så jävla perfekt....not.



Jag vet en tjej som var lite full där ;) ( berättar inte vilken ! ) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0