Impulsiv tjej_90

Ja, jag är så himla duktig på upptatera bloggen, not. Men i alla fall tänkte berätta att jag har pierca tungan!! Så sjukt nice och jag är så sjukt uppsväld i käften, haha. Jag låter som jag är full enligt mamma, lespar så där sött ni vet. Men det går väl över det också, har köft en ny bikini för någon dag sen, kanske visar upp den sen om jag orkar. Så himla lat nu för tiden, knäet mår faktiskt ganska bra. Fast får oftast skit ont på kvällen kan ju iförsig bero på att jag går utan kryckorna 24/7 hela tiden.

Idag var jag och Nathalie i Uppsala, vi fick något ryck och åkte dit i alla fall. Vi kika lite i affärer och satt på en mysig uteservering och lågp på solsängar, hur mysigt som helst. Sen bilvägen dit, jag bara skrattar när jag tänker på det. Vi skulle åka in på motorvägen så visste vi inte vilken väg vi skulle åka i så åker vi FEL och bilen efter åkte efter oss fast vi körde helt galet, haha. Sen kommer vi mot gamla Uppsala, så kmr en järnvägskorsning. Det börjar blinka rött och Nathalie bara ska jag stanna näe jag kör över, så sitter vi typ och skriker i bilen och hon kör över och 2 sek efter gå bommarna ner. Ja, vad ska man säga? Ibland funderar man om kvinnan har körkort :D Hemvägen var inte bättre den heller vi skulle köra hem och vi körde halv vägs till Sala. Fråga mig inte varför, vi åkte åt helt fel håll i alla fall. Men bilresan var väldigt nice, Lady Gaga på högsta volym och lite skön sång.

kmr bilder imorgon, imon blir det även stek dag på brämmen förhoppninsvis.! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

har det blivit någon piercing ä'nnu då ;)

2010-06-12 @ 13:53:04
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0