Fjärran Höjder.

Har vart med Nathalie hela dagen på Fjärran höjder, haha hon hade med sig, Godis, Ostbågar och Jordgubbar med socker, är man förvånad eller? Förra gången hade hon 2 Chipspåsar med sig, det var faktiskt lite kallt på fjärran idag, dock badade vi inte som vanligt och vi har gått in gratis 3 GGR på rad, det är ju bara att gå in. Någon annan som vågar testa imorgon kanske? ;)

Iförsig så spelar det ingen roll för har fått simkort där av pappa, jag har simmat så många gånger där. Nathalie är för lat, haha. Eller så är hon rädd för vattnet jag vet inte vilket av dem jag ska tro ;)

Btw, snygg stavning jag hade igår, haha. Skulle skriva spela men det blev släppas?! Wtf. Fast jag kan ju varken stava eller prata så det kan ju bero på det. Jag kryddar upp bloggen med massa stavfel som alla kan störa sig på! Förresten vet ni vad jag gör om alldeles precis en vecka, STEKER I EGYPTEN med Nathalie! Vi har bestämt oss för att snorkla en dag med båt! för det var tydligen inte så dyrt.


Någon som ska göra något kul imorgon? CALL ME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0