EGYPTEN!

Nu åker vi inte många minutrar innan jag ska börja dona det sista! Jag fick det förklarat förut att Egypten ligger faktiskt i Afrika, haha jag bara skrattar när jag tänker efter vad jag trodde att det var. Tänkte mig en Ö någonstans med Öken.. Men nja inte riktigt så var det ;) Jag har aldrig vart i AFRIKA, fatta coolt! Det är typ bara sand men i alla fall.. Väskan väger bly så jag hoppas att nathalie inte har lika mkt i sin väska.

Men du NU DRAAAAAAAAAAAAAAAAAAR VI ! och vi ska ha det förbannat jävla CPKUL och förhoppningsvis kmr vi bli lite bruna i 40 graders tempraturen ;) SEEEEEEEE YAAA !


Kommentarer
Postat av: hannah

hoppas ni har haft det grymt ;) lär ju säga att vi har haft 30-graders värme här & mer i flera dagar nu. haha, och jag är fan inte avensjuk på er då, skulle inte klara av något varmare! hahaha.. men annars så , allt annat förutom värmen skulle jag gärna byta ;)

2010-07-04 @ 21:10:56
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 20:11:18
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0